luni, 10 mai 2010

Dreptul de a citi

Vreau sa multumesc aici unei persoane care astazi ne-a adus carti pentru copiii de la sate. Mi-a promis ca o sa revina si mi-a spus ca se desparte de carti cu drag la gandul ca vor fi utile unor copii care au nevoie de ele. M-am uitat curioasa prin pungile cu carti, si credeti-ma ca sunt 6 pungi serios de pline, si am descoperit titluri la care am tanjit atunci cand eram copil si pe care acum, cand sunt om mare, mi le-am cumparat ca sa il alin pe copilul din mine.
Ma bucura nespus gandul ca undeva, intr-o biblioteca de tara, cartile acestea vor sta cuminti aranjate in rafturi in asteptarea acelor maini curioase si ochi iscoditori.

Va reamintesc asadar: OTP Bank impreuna cu Librariile Humanitas si Ministerul Educatiei si Cercetarii deruleaza pe parcursul anului 2010 campania “Dreptul de a citi”. OTP Bank se angajeaza sa amenajeze biblioteci in scolile rurale cu cele peste 10.000 de carti pe care vor sa le colecteze in acest an.

Campania este sustinuta de noi cu multa incredere!
Va steptam cu drag si impreuna o sa le redam si celor mai putin privilegiati dreptul de a citi!

Niciun comentariu: